Intrebari si raspunsuri

O serie de raspunsuri la cele mai comune intrebari privind campaniile de promovare. Click pe intrebare pentru afisarea raspunsului.

Bugetul de campanie este suma inclusă în abonamentului lunar alocat de tine pentru promovarea PPC. În funcție de programul de afișare (zilnică sau limitată), bugetul total este distribuit pentru afișarea uniformă a anunțului în intervalele stabilite la nivel de lună. Bugetul zilnic este atins atunci când costul click-urilor atinge limita superioară la nivel de zi.

Click-urile obținute nu au un preț fix, acesta variază în funcție de concurența ta, de calitatea site-ului promovat și a optimizărilor făcute pe campanie. Costul pentru fiecare click primit figurează însă în rapoartele regulate pe care le vei primi.

Da, poți investi cât dorești tu însă trebuie să iei în calcul un buget minim stabilit în funcție de concurența existentă pentru o campanie eficientă.

Anunțurile text sunt formulate de către echipa de specialiști dedicată proiectului tău de promovare și pot fi afișate alternativ, în scopul optimizării și a creșterii relevanței acestora.

Desigur. Poți solicita chiar tu modificări conform ofertelor promovate.

Anunțurile imagine (bannere) sau video vor fi furnizate de către tine pentru campaniile Display sau Youtube. La cerere îți putem oferi contra cost un set de de astfel bannere pentru afișarea pe site-urile din rețeaua Display.

Poți alege difuzarea anunțurilor în zonele geografice alese de tine: în anumite țări, în anumite orașe dintr-o țară, pe o rază în jurul unei locații sau în grupuri de locații stabilite de tine.
 Setările privind locația ne permit să vizăm zonele geografice în care pot să apară anunțurile tale și să ajungi mai aproape de potențialii clienți. De exemplu, dacă ai un magazin online și dorești sa vizezi doar orașul Cluj-Napoca, putem utiliza setările de locație pentru a face acest lucru conform planului tău de promovare.

Putem selecta ca reclama ta să se afișeze doar în anumite zile din săptămână, respectiv doar în anumite intervale orare. Putem de asemenea sincroniza orarul de afișare al anunțurilor cu orarul de funcționare al afacerii tale, sau chiar putem alege un anumit interval orar.

Dacă afacerea ta este de tip sezonier, vom desfășura campaniile doar în perioada vizată. În restul perioadei, campaniile vor fi sistate și reluate la momentul stabilit de tine ca fiind oportun.

Rezultatele campaniilor vor putea fi urmărite din rapoartele pe care le vei primi periodic. Îți vom oferi rapoarte detaliate cu regularitate, împreună cu informații esențiale privind performanța campaniilor tale AdWords.

Cereti o discutie despre campania dvs. de promovare

3 + 4 = ?

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.